მესამე დღე
ჩვენ მივიღეთ საჭირო ინფორმაცია როგორ შევქმნათ ბროშურა.
მეოთხე დღე
განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვაძო სიტყვები. დავხვეწეთ ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
მეხუთე დღე
განვიხილეთ შეფასების რუბრიკას და გავაკეთეთ მოსწავლის პრეზენტაცია.
მეექვსე დღე
განვიხილეთ შეფასების რუბრიკა, გავიხსენით დრაივზე კითხვარის გაკეთება, გავაკეთეთ ბლოგის შეფასების რუბრიკა
მეშვიდე დღე
ავტვირთეთ ბლოგზე შეფასების რუბრიკა.
მერვე დღე
გავეცანით საავთორო უფლებების დაცვეს და ინფორმაციის საიმედოობის დაცვას.
მეცხრე დღე.
ავტვირთეთ ბლოგზე მთელი ტრენინგის ნამუშევარი და მოვაწყვეთ პრეზენტაცია.
რეფლექსიის წერისას თვალსაჩინოდ გამოყავი ტრენინგ დღეები.
ReplyDeleteასევე ყურადღება მიაქციე შემდეგ საკითხებს:
ეს ძალიან მნიშვნელოვანია!
1. რითი იყო ეს დღე თქვენთვის მნიშვნელოვანი?
2. რა იყო დღეს თქვენთვის ახალი და რა კარგად ნაცნობი?
3. როგორ გამოიყენებთ ამ დღეს მიღებულ ცოდნას თქვენს საქმიანობაში?
4. რა გაგიჭირდათ ახალი მასალის გაცნობისას?
5. რა იყო თქვენი შეხედულებით ზედმეტი და მიუღებელი?
6. გაქვთ თუ არა რაიმე შენიშვნა ან რჩევა ტრენინგის შინაარსთან დაკავშირებით?
რეფლექსიის შინაარსიდან ჩანს, რომ ნათიას შეუსწავლია ინტელის პროექტზე დაფუძნებული სწავლების მეთოდები.
ReplyDeleteახალი მასალის გაცნობა მისთვის საინტერესო და სახალისო იყო. კარგი იქნებოდა აღენიშნა ისიც, თუ როგორ გამოიყენებს მიღბულ ცოდნას შემდეგ საქმიანობაში.
ნათია არა გაქვს მოსწავლის დავალება გადმოგზავნილი
ReplyDeleteამ პროექტის სწავლებასთან დაკავშირებით თქვენ კარგად იმუშავეთ, საკუთარი დამოკიდებულება გაქვთ მასალასთან. გილოცავთ თქვენ კარგად გამოგივიდათ.
ReplyDelete